איזה פירזול הכי טוב לשים במטבח?

מוצרי פירזול

מוצרי פירזול כוללים בתוכם את כל חלקי הרהיט אשר אינם עץ ואשר משמשים לחיבור, עיצוב ושימושים פונקציונאליים אחרים. מוצרי פירזול אלו מתחלקים למספר קבוצות עיקריות:

מסילות ובכללן מסילות טריקה שקטה ומסילות טריקה רגילה, מסילות רגילות ומסילות סמויות.

מגירות מסוגים שונים המיוצרות ומיובאות על ידי מספר חברות מובילות בארץ, קיימות מגירות פשוטות, מגירות עם דפנות מתכת, מגירות עם דפנות זכוכית, מגירות עם גלריה, מגירות בלי גלריה ועוד. מגוון המגירות הקיים בשוק הינו רחב ביותר, ניתן לקבל כל מגירה במבחר צבעים בניהם מגירות לבנות, מגירות אפורות, מגירות אפור גרפיט, מגירות שחורות ועוד.

קלאפות – במנגנוני הקלאפה קיימים מספר סוגים: מנגנון קלאפה המשמש לחיבור חזית מיקרוגל, מנגנון קלאפה המאפשר את פתיחת החזית ב90 מעלות, מנגנון קלאפה המאפשר את קיפול החזית (ראה איור). כל הקלאפות קיימות גם בשילוב מנגנון חשמלי.

מתקני תליה – קיימים מספר מנגנוני תליה, מנגנון פשוט לתליה העשוי מוט מתכת אובלי או עגול אשר אותו נושאים שני מחברי מתכת לצידי הארון. בנוסף, קיים מנגנון נוסף אשר מאפשר גישה נוחה לארונות גבוהים במיוחד ומוכר בשם “סרווטו” מנגנון זה מאפשר משיכה של מתקן התליה כלפי מטה וכך מתבצעת גישה מלאה לביגוד.

רגליים לרהיטים – בקבוצה זו תמצאו את כל סוגי הרגליים לרהיטים בניהם: רגליים לשולחן, רגליים לארון, רגלי סוקל, רגליים לבנות, רגלי מתכת, רגלי עץ, רגלי פלסטיק, רגליים נמוכות, רגליים גבוהות, רגלי ברזל, רגלי ברזל מעוצבות, רגל מסגרת, רגל סיכה, רגל צינור, רגל גובה 10, רגל גובה 20, רגל גובה 30 ועוד ועוד.

ידיות לרהיטים – בקבוצה זו תמצאו את כל סוגי הידיות: ידיות קלאסיות, ידיות מודרניות, ידיות כפריות, ידיות ברזל, ידיות מעוצבות, ידיות פשוטות, ידיות יוקרתיות, ידיות זהב מט, ידיות זהב מבריק, ידיות לבנות, ידיות אינטגראליות, ידיות חיצוניות, ידיות סמויות, ידיות שקועות ועוד.

 

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי,
איך אפשר לעזור?