חדר ארונות / חדרי ארונות

חדר ארונות / חדרי ארונות – פתרון האחסון המושלם לבית

מאז המהפכות שהפחיתו משמעותית את מחירי הטקסטיל, התרגלנו להתפנק ולקנות בגדים בתדירות גבוהה יותר מאי פעם. ואכן, להמוני נשים וגברים יש כמות בגדים שלא הייתה מביישת את מלכת אנגליה. אבל האם אנחנו באמת משתמשים בכל הבגדים האלה? חדר ארונות יכול לעזור לכם לענות על השאלה הזו. השימוש בחדר ארונות נועד לשתי מטרות עיקריות: ראשית, לטובת הסדר והארגון. חדרי ארונות מקצועיים יעזרו לכם לנצל את נפח האחסון שיש לכם בבית, ולעזור לכם למצוא מקום הולם לכל דבר, לפי רמת נגישות נדרשת, ובצורה קלה ונוחה לשמירת הסדר והארגון לאורך זמן.

שנית, חדר הארונות יכול לעזור לכם לזהות אילו בגדים אתם באמת משתמשים בהם, ואילו פחות. זאת משום שכאשר אתם רואים את כל הבגדים אל מול העיניים, ולא בתוך ארגזים או ארונות שונים המפוזרים ברחבי הבית, השליטה – חוזרת אליכם.

חדר ארונות או חדרי ארונות
אילוסטרציה

האם חלל קטן גם יכול להפוך להיות חדר ארונות?

חלל שנועד לאחסון פרטי לבוש והנעלה ממש לא חייב להיות גדול! בעזרת ארונות בהתאמה אישית תוכלו להפוך כל חדר לחדר ארונות. חדרי ארונות שנבנים בצורה חכמה יודעים להפיק את המירב מחלל בכל גודל שהוא. מן הסתם, ככל שהחדר יהיה גדול יותר, כך יהיה בו יותר נפח אחסון. אבל מה שמפתיע לעתים לקוחות הוא עד כמה ניתן לנצל כל חלל, ולו הקטן ביותר.

בעזרת שיטות בנייה מקוריות, ועם שירותי נגרות בהתאמה אישית, ניתן למצוא פתרונות שליפה נוחים של בגדים כך שבזמן שהם מאוחסנים הם אינם תופסים מקום, כמו גם משטח גיהוץ “בלתי נראה” הנשלף רק בעת הצורך. 

שילוב של פתרונות תלייה או שיבוץ יצירתיים, עם עיצוב יעיל ואלגנטי – יכול להכשיר חלל בכל גודל למיצוי פוטנציאל האחסון שבו, מבלי להתפשר על נוחות שימוש או על עיצוב נעים לעין ומותאם להעדפות ולצרכים האישיים שלכם.

האם מומלץ בהכרח להתקין דלתות בכניסה של חדרי ארונות?

שאלת השאלות – האם כל חדר ארונות צריך דלת? והתשובה היא – תלוי בהעדפותיכם האישיות. דלת יוצרת הפרדה בינכם ובין פריטי הלבוש, ומתאימה יותר לאלה הרואים בגדים או חדרי ארונות כבעלי תפקיד פונקציונלי בעיקר.

לעומתם, ישנם רבים שעבורם הבגדים הם מעבר לפונקציה, והם ממש חלק מהזהות שלכם: “הבגד עושה את האדם” היא פילוסופיה לגיטימית שהייתה קיימת עוד אלפי שנים לפני הקפיטליזם. עבור אלה, הבגדים גם כשהם מאוחסנים מהווים מעין אלמנט עיצובי בבית, וככזה אפשרי בהחלט שהם יהיו גלויים לעין כל הזמן.

מכיוון שדלתות בהתאמה אישית הן נוחות מאוד לתפעול, שאלת קיומה של דלת היא כמעט ולא שאלה של נוחות שימוש, אלא במידה רבה שיקוף – תרתי משמע – של האופי שלכם ושל מערכת היחסים שלכם עם המלתחה האישית שלכם.

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי,
איך אפשר לעזור?