ארונות בהתאמה אישית

לנצל את נפח האחסון בבית עם ארונות בהתאמה אישית

מאז המהפכה התעשייתית, הרבה מקצועות איבדו מערכם בעיני הציבור, וביניהם ניתן למצוא את הנגרים. אם בעבר כל כיסא, כל שולחן, כל שידה – נבנתה על ידי אדם אחד עבור לקוח פרטי, הרי שהיום המכונות מייצרות רהיטים זולים שניתן לרכוש או להזמין ואף להרכיב לבד. יחד עם זאת, ארונות בהתאמה אישית הם עדיין צורך שיש לבתים רבים, משום שהארונות המיוצרים בסיטונאות לא מביאים בחשבון את הצרכים האישיים שיש לכל אחד ואחת. באופן גורף, הכמות שניתן לאחסן בארונות שאינם מותאמים אישית, והנוחות של השליפה מהם, נמוכות משמעותית מהכמות ומהנוחות שיש בארונות המותאמים אישית.

במקרים רבים, מספיק ארון אחד שהותאם אישית לצרכים שלכם ולמאפיינים של הבית שלכם במקום לקנות שני ארונות שיתפסו את כל החלל. לכן, למרות שהם מן הסתם יקרים יותר מאשר ארונות סטנדרטיים, הרי שברוב המקרים הם משתלמים הרבה יותר.

ארונות בהתאמה אישית מאפשרים נוחות מקסימלית שלא באה על חשבון העיצוב

ארונות מותאמים אישית הם בהגדרה הנוחים ביותר לשימוש – מהסיבה הפשוטה שהם הותאמו אישית לאדם ולבית. ההתאמה לאדם באה לידי ביטוי בנוחות השליפה, ובהתכתבות עם מאפיינים של הלקוח הספציפי. למשל, כמות הבגדים או הרגלי הצריכה אם מדובר בארון לטובת חדר ארונות, או כמות וסוג הכלים ותדירות השימוש בהם אם הארון מותאם לטובת עיצוב מטבח.

ההתאמה לבית באה לידי ביטוי בניצול מיטבי של החללים, כמו למשל מיקום ארון מתחת למדרגות, מיצוי נפח האחסון בחדר ארונות וכדומה.

העיצוב גם הוא זוכה ליחס הכי אישי שיכול להיות, תוך התאמה מדוקדקת של הארונות לשאר האלמנטים העיצוביים בבית. בניגוד לארונות הסטנדרטיים, ארונות בהתאמה אישית בהכרח יתאימו יותר לטעמכם האישי. 

הבחירה של חומרי הגלם משליכה לא רק על המראה של הארון, אלא גם על האיכות שלו והעמידות שלו לאורך זמן. יתרון משמעותי שיש לבחירה בארונות מותאמים אישית, הוא שהעבודה הצמודה מול הנגר ומול המעצב או המעצבת מבטיחה אמינות גבוהה ביחס לאיכות החומרים.

פתרונות תלייה או אפסון יצירתיים מגדילים את נפח האחסון אף יותר

אחד היתרונות היחסיים הבולטים של ארונות בהתאמה אישית הוא המנעד הרחב של פתרונות התלייה והאפסון שניתן להטמיע בהם. למשל, דוגמא נפוצה היא שימוש בקרוסלות בארונות המטבח יכולים להכפיל את נפח האחסון של הכלים, מבלי לפגוע בנוחות השליפה שלהם. 

דוגמא נפוצה נוספת היא שימוש במתלים מתקפלים בחדר הארונות יכולים להגדיל משמעותית את כמות הבגדים שניתן לאחסן, אך במצב שהם “בלתי נראים” – רק כאשר תרצו לבחור מהם, תוכלו לשלוף בקלות את המתלה המבוקש, ולאחר מכן להחזירו למקומו הנסתר. ייעוץ מקצועי בתחום יחשוף בפניכם פתרונות יצירתיים שלא האמנתם שתוכלו ליישם בביתכם.

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי,
איך אפשר לעזור?