עיצוב מטבח / מטבחי יוקרה

עיצוב מטבח / מטבחי יוקרה – כי התיאבון מתחיל הרבה לפני האוכל

כאשר אנו חושבים על עיצוב מטבח, אנו חושבים בעיקר על שיפור המראה החיצוני שלו, התמקדות בסטייל, או אפילו שילוב של היבטים אמנותיים בו. כל אלה הם מאה אחוז נכונים, אבל עיצוב המטבח לא מסתפק רק באלה – בראש ובראשונה, בעיצוב מטבח ישנו דגש גדול על הפונקציונליות שלו, אולי יותר מאשר כל חלל אחר בבית. מיתוס (שאולי כדאי לנפץ) סביב מטבחי יוקרה – הוא עדיפות הנראות על פני הפונקציונליות. ממש לא מחייב המציאות. רוצים שנשבור לכם עוד מיתוס? מטבחי יוקרה לא חייבים להיות יקרים כמו שאתם מדמיינים…

עיצוב מטבח או מטבחי יוקרה
אילוסטרציה

ניצול מיטבי של חלל המטבח יכול לקבוע כמה זמן תרצו לבלות בו – גם אם לא באופן מודע. הנוחות והנגישות לארונות השונים עם המזון והכלים, המעבר בין חומרי הגלם לעמדת הבישול ומשם לפינת האוכל, משפיעים באופן עקיף על לא פחות מאשר התיאבון שלכם.

מעבר לכך, העיצוב מבחינת מראה, זה שעושה לנו נעים בעין, עושה לנו גם נעים בפה: הבחירה הנכונה והמתאימה להעדפותיכם האישיות של הריהוט, התאורה ועוד, תשפיע באופן ישיר על התיאבון שלכם: הן בשלב בחירת המזון, הן בשלב הבישול והעיבוד של חומרי הגלם, וכמובן – בשלב האכילה עצמה.

מטבחי יוקרה הם לא נחלתם של עשירים ועשירות בלבד

אמנם שמם של מעצבי מטבח נקשר דווקא עם מטבחי יוקרה, וזה עלול להרתיע רבים, אך המציאות מעט שונה: מטבחים יוקרתיים הם פשוט כאלה שעשויים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר שיש, כך שהם יהיו עמידים לאורך זמן, וכן מבחינת העיצוב, הנשען על המילה האחרונה של עולם המטבחים.

עיצוב דירות יוקרה ומטבחי יוקרה כבר מזמן לא מיועד רק לבנות ובני מלכים. כל מי שמוכן לשלם קצת יותר בתמורה לחומרי גלם איכותיים ועמידים, ומעוניין להשקיע בעיצוב בלתי מתפשר על מנת למקסם את הפונקציונליות של המטבח וליהנות מהשפעה חיובית על התיאבון של כל בני הבית – יכול לבחור להצטרף למועדון.

עיצוב מטבח ואלמנט התאורה המשמעותי מאוד סביבו

מעבר לרהיטי מטבח מבוססי נגרות בהתאמה אישית, עיצוב מטבח חייב לשים דגש משמעותי על התאורה המלאכותית בו. זאת מכיוון שהאור המלווה אותנו במהלך היום משפיע על מצב הרוח שלנו מצד אחד, ועל הפרודוקטיביות שלנו מצד שני.

בהקשר של המטבח, האור חייב להיות חזק מספיק על מנת לשמור על הבטיחות שלנו בזמן שאנו עוסקים במלאכות הבישול, וכן על ההנאה שלנו מחומרי הגלם ומהאוכל: שימו לב, למשל, שאותה עגבנייה שקניתם בשוק יכולה להיראות אחרת לחלוטין כתלות בתאורה שבמטבח.

ככל שהתאורה תהיה מתאימה יותר למאפיינים הספציפיים של המטבח שלכם – כפונקציה של מיקום בבית, חשיפה לאור טבעי, גודל, צבע הרהיטים ועוד – כך תגדילו את רמת ההנאה שלכם מהמטבח המעוצב. מטבח שיענה על הציפיות שלכם מבחינת עיצוב, יזמין אתכם להשתמש בו הרבה יותר, יעזור לכם להשתמש בו ברמת יעילות ומקצועיות גבוהה יותר, ומעל הכל – יקפיץ לכם את התיאבון.

 

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי,
איך אפשר לעזור?