גמר צבע או פורניר? ומה אתם אומרים על מטבח פורמייקה?

כדי להחליט אילו חומרים לבחור למטבח ואיזה מטבח להזמין, מה כדאי לבדוק כשמזמינים מטבח ומה חשוב לברר כשעובדים עם נגר, עליך לדעת מה החומרים המומלצים ביותר לייצור מטבחים ואיזה חומרים מומלצים לייצור נגרות.

תהליך העבודה עם נגר, לצורך הזמנת עבודות נגרות לבית מתחיל ברמה הויזואלית – בחירת העיצוב המבוקש והתאמתו לחלל, לצורך כך נבחרים חומרי הגמר מהם מייצרים את עבודות הנגרות. לפניכם פירוט של ציפויים הקיימים והמשמשים לייצור נגרות פנים וחוץ:

פורמייקה – הפורמייקה עשויה חומר פלסטי מודפס ומגיעה במבחר גוונים וטקסטורות, כיום ניתן לקבל פורמייקה בדוגמאות עץ דומות מאד למקור וכן, פורמייקות מדגמי שיש, אבן ועוד.
בייצור חזיתות מפורמייקה, משתמשים בנוסף לפורמייקה גם בקנטים העשויים PVC ומגיעים וגוונים תואמים לפורמייקה, בחלק מהמקרים מתוך רצון ליצור עיצוב חדשני ושונה משתמשים בקנטים בגוון שונה מהפורמייקה.
ניתן ליישום בעבודות נגרות לבית על דלתות חלקות, לא ניתן לבצע בחזית מסגרת/ חזית כפרית.

מלמין – המלמין הוא ציפוי נייר מודפס או חלק, קיים גם הוא במבחר גוונים וטקסטורות, המלמין מיושם בדרך כלל על פלטות סיבית אך ניתן גם ליישום על MDF.
ניתן ליישום בעבודות נגרות לבית על דלתות חלקות, לא ניתן לבצע בחזית מסגרת/ חזית כפרית.

אקריל – ציפוי מאד דומה לפורמייקה בנראות שלו אך מגיע בגוונים ודוגמאות אשר מזכירות במראה שלהן גמר צבע – ניתן לקבלו בגמר מבריק ברמה גבוהה מאד וכן גווני מטמשי.
ניתן ליישום בעבודות נגרות לבית על דלתות חלקות, לא ניתן לבצע בחזית מסגרת/ חזית כפרית.

פולימר – פולימר הוא ציפוי למינציה, מגיע במגוון צבעים מתוך קטלוג יצרן וניתן ליישום גם על דלתות חלקות וגם על דלתות חלקות.

צבע – גמר צבע הוא הפופולארי והאהוב ביותר על קבל הלקוחות, ניתן לקבלו בכל גוון לפי בחירה אישית מתוך קטלוג צבעים של נירט, קטלוג צבעים טמבור וקטלוג צבעים של חברת גוונים.
בנוסף, ניתן לבחור גם את רמת הברק המבוקשת – גמר ללא ברק, גמר מטמשי 30% ברק, גמר 50% ברק, 70% ו-100% ברק.
ניתן ליישום על כל סוגי הדלתות בעבודות נגרות לבית, חזיתות חלקות, חזית עם ידית אינטגראלית, חזית עם ידית מחורצת, חזית מסגרת/ חזית כפרית ועוד.

פורניר – פורניר הוא פרוסה דקה דקה של עץ, מגיעה בעשרות סוגי עצים ודוגמאות, הפופולאריים שבהם: אלון לבן, אגוז אמריקאי ואגוז אפריקאי. באלון לבן יש חלוקה למספר דגמים בניהם: אלון שטרייף, אלון פרח, אלון מבוקע.
ניתן ליישום על דלתות בעלות חזיתות חלקות, חזית עם ידית אינטגראלית ועוד.

עץ תלת שכבתי – שכבות של עץ בעובי של כ6 מ”מ המיושמות אחת על השניה בשתי וערב, מגיעה במגוון עצים ודוגמאות, הפופולאריים שבהם: אלון לבן, אגוז אמריקאי ואגוז אפריקאי.
שימוש בעץ תלת שכבתי מתבצע בעיקר בחזיתות עם ידית מחורצת ומאפשר לנו מבחינה עיצובית לראות גם בידית את דוגמת העץ.

 

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי,
איך אפשר לעזור?