עיצוב משרד

עיצוב משרד נכון עשוי להגביר את פרודוקטיביות העבודה

הסביבה הפיזית בה אנו נמצאים משפיעה על היבטים רבים בחיינו. זה נכון בבית, זה נכון ברחוב, ועל אחת כמה וכמה זה נכון במשרד. עיצוב משרד מקצועי יכול לנצל את המקום הפיזי על מנת ליצור השלכות מנטליות, שעל חשיבותן אין לערער. ראשית, הימצאות בסביבה נעימה משפיעה לנו על מצב הרוח. בין אם במודע ובין אם שלא במודע, כאשר אנו נמצאים בסביבה עם ספייס, במקום שהושקעו בו מאמצים על האסתטיקה שלו, בחדרים מוארים בצורה נכונה ומעוצבים לפי הטעם האישי שלנו – אנו שמחים יותר, ולפיכך מתפקדים טוב יותר. הן בהיבט הבינאישי, והן בהיבט המקצועי.

מצב הרוח החיובי משליך גם על מידת הרצון להישאר במשרד: במשרד מוזנח העובדות והעובדים ינסו לצמצם את השהות, ואילו ככל שהמשרד יהיה מושקע יותר, כך תגבר תחושת הנחת בעת ההימצאות במשרד, והלחץ לצאת הבייתה לא ישפיע על איכות העבודה.

עיצוב משרד הוא שילוב בין הצרכים המקצועיים ובין ההעדפות האישיות

מעבר להיבט המנטלי הנוגע למצב הרוח, ישנו גם היבט מעשי חשוב לא פחות. בהתאם לצרכים הספציפיים של המשרד, הפיזור של הרהיטים במרחב וחלוקת החללים לפונקציות שונות משליכים על מידת הפרודוקטיביות של העובדות והעובדים כפרטים, ושל המשרד כיחידה עובדת אחת.

אין שני משרדים שיש להם בדיוק את אותם הצרכים. ככל שהעיצוב יהיה יותר מוכוון לשימושיות של המשרד, כך תגבר היעילות שלו. למשל, תוכלו להיעזר בשירותי נגרות בהתאמה אישית על מנת למקסם את ניצול המרחב באופן שיתאים בדיוק לצרכים של המשרד. תופתעו לגלות עד כמה הדבר משמעותי: במקום להתאים את עבודת המשרד לרהיטים, אפשר להתאים את הרהיטים לעבודת המשרד.

עיצוב המשרד יכול להיעשות על פי הטעם האישי של הבוסית או הבוס, אבל בדרך כלל עיצוב משרד, בניגוד לעיצוב הבית, נוטה להיעשות על פי טעם אוניברסלי יותר, כך שיתאים לסביבה דינמית ומשתנה, ושלא יהיה תלוי טעם אישי של אדם אחד מסויים. באופן זה, העיצוב יתאים למכנה משותף רחב ככל שניתן של עובדות ועובדים בהווה או בעתיד.

איכות היא לא מילה גסה

אם כבר משקיעים בעיצוב משרד – כדאי להשקיע עד הסוף, כך שעלויות התחזוקה בטווח הארוך יצטמצמו. שיבוץ של ריהוט יוקרתי במשרד הוא אמנם יקר יותר, אך בדיעבד מוכח כמשתלם יותר. האיכות של הריהוט היוקרתי באה לידי ביטוי בראש ובראשונה בחומרי הגלם האיכותיים מהם הוא עשוי, מה שמבטיח את עמידותם לאורך זמן.

רהיטי יוקרה במשרד משדרים לעובדות ולעובדים כבוד הדדי: הרהיטים מכבדים אותם ואת מקום עבודתם, והם מצדם מכבדים את מקום העבודה. כך, למרות שהרכישה עצמה יקרה יותר, בטווח הארוך נחסכות עלויות של תיקונים, שיפוץ או החלפה של הרהיטים עקב נזקי הזמן.

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי,
איך אפשר לעזור?