רהיטי יוקרה / ריהוט יוקרתי

רהיטי יוקרה / ריהוט יוקרתי – השדרוג האולטימטיבי לבית ולמשרד

לעיתים המושג רהיטי יוקרה או ריהוט יוקרתי יכול להרתיע, ורבים באמת טועים לחשוב שרהיטים יוקרתיים מיועדים אך ורק למאיון העליון או לבתי פאר. אבל האמת היא, שהיוקרה של הרהיטים הללו מתבטאת בעיקר בשילוב האופטימלי בין איכות ובין עיצוב. האיכות מתבטאת בכך שמדובר ברהיטים העשויים מחומרי הגלם הטובים ביותר בשוק – באחריות. הייבוא של חומרי הגלם או של המוצרים עצמם הוא מספקים שמהווים את המילה האחרונה באירופה או במקומות אחרים בעולם. איכות חומרים היא הדבר החשוב ביותר כשזה מגיע לרהיטים יוקרתיים, משום שהיא מבטיחה מראה חי ועוצמתי, הנשמר לאורך הרבה שנים.

העיצוב מתבטא בהשתלבות מקסימלית בחלל, בהפגנת הנוכחות במידה הרצויה על ידיכם, וכמובן במראה שלא נותן מקום לספק: מדובר ברהיט ברמה אחרת. עיצוב פנים מושפע בעיקר מהריהוט, משום שאלה הדברים הבולטים ביותר לכל מי שנכנס פנימה. לכן, לבחירת הריהוט יש השפעה ישירה על איכות החוויה של השוהים בחלל, בין אם מדובר בבית פרטי ובין אם מדובר במשרד.

אילו סוגי רהיטי יוקרה קיימים?

רהיטי יוקרה הם תחום מאוד רחב, ולכל צורך או מטרה ישנם רהיטים באיכות מספיק גבוהה כדי לעמוד בדרישות: איכות ללא פשרות, החל מחומרי הגלם ועד המוצר הסופי, ועיצוב ברמה הכי גבוהה שיש בשוק.

עיצוב דירות יוקרה מחייב שימוש ברהיטים מסוג זה, והם כוללים רהיטים המתאימים לכל אחד מחללי הבית. מהכורסאות והספות של הסלון, דרך הכיסאות והשולחן של פינת האוכל, ועד המיטה והשידה של חדר השינה. כמו כן, ישנן ספריות, ויטרינות ומזנונים שיכולים להפוך דירה “רגילה” לדירת יוקרה – רק בעצם הנוכחות שלהם בחלל.

בחירה של ריהוט יוקרתי באיכות גבוהה לא הופכת את הבית לארמון שעלול ליצור תחושת ניכור, או למוזיאון של רהיטים. בחירה קפדנית תעניק לכם תחושת ביתיות חמימה, ההולמת את האופי שלכם ואת הצרכים האישיים שלכם – אך מבלי לוותר על עיצוב אירופאי ברמה גבוהה ואיכות מוצר ללא פשרות.

רהיטי יוקרה לא מיועדים רק לדירות מגורים. עיצוב משרד תוך שימוש ברהיטים אלה יכול להפוך את המשרד שלכם למקום הרבה יותר מכובד, וחשוב מכך – הרבה יותר נעים לעבודה. היחס של העובדות והעובדים למשרד תלוי במידה רבה לחוויה שלהם במשרד, שהיא מושפעת בין היתר מהמיקום שלו, מכמות האור שבו, וכן – במידה רבה גם איכות הרהיטים ועיצוב הפנים שלו.

כמה עולה ריהוט יוקרתי?

אמנם המילה “יוקרתי” רומזת למחירים גבוהים, אך לאחר שראינו שרהיטי יוקרה לא מיועדים רק לארמונות או למוזיאונים, תוכלו להיווכח בעצמכם שהמחירים אולי לא גבוהים כל כך כמו שאתם חושבים.

אמנם הרהיטים היוקרתיים עולים יותר מרהיטים רגילים, אך המחירים מגלמים ברמת אמינות גבוהה את האיכות ואת עבודת העיצוב הקפדנית. במקרה הזה, מה שעולה יותר – באמת שווה יותר.

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי,
איך אפשר לעזור?